FK Hate

Jak se vyhnout infarktu

V důsledku infarktu každoročně umírá více lidí než kvůli které jiné chorobě. Nejen správná životospráva, ale i další kroky ve svých každodenních návycích vám pomůžou jako prevence proti infarktu, nebo tak alespoň zmírníte jeho hrozbu. Zlepšíte si tak navíc svou fyzickou kondici a získáte motivaci pro zdravý a kvalitní život.
usměvaná dívka na louce
1)      Správná životospráva
Hlavními faktory vzniku infarktu jsou kouření, cukrovka, vysoká hladina cholesterolu, vysoký krevní tlak, obezita a málo pohybu. Je tedy dobré nekouřit a nepít alkohol, ale také jíst hodně ovoce a zeleniny, omezit přísun soli, věnovat se pohybu alespoň půl hodiny denně (ideální jsou delší procházky). Také je dobré pravidelně si kontrolovat tlak a navštěvovat svého lékaře.

2)      Hlídejte si váhu
Lidem s nadváhou zvýšeně hrozí infarkt, proto je dobré udržovat si optimální tělesnou hmotnost.

3)      Vyhněte se stresu
Ten, kdo je dlouhodobě vystaven stresu, má také vyšší riziko infarktu. Proto stres omezte na minimum, více odpočívejte a relaxujte.

4)      Nezapomeňte na vitamíny
Pro naše cévy jsou velkým přínosem vitamíny a kyselina listová. Pokud je v dostatečném množství nepřijímáte ze stravy, měli byste raději užívat nějaké potravinové doplňky.

5)      Naučte se vztekat
Snažíte se vše řešit v klidu, i když ostatní kolem vás dávají otevřeně najevo, co si myslí? Přesto to ve vás vře a vy se cítíte mizerně? Právě takovéto situace vás mohou dovést k infarktu. Raději se naučte otevřeně projevovat svou nespokojenost.

6)      Smějte se
Smích je pro vás velmi důležitý a zdravý. Proto se nevyhýbejte veselé společnosti ani zábavným filmům. Úsměv totiž pozitivně působí na naší celkovou pohodu.

7)      Pijte zelený čaj
Zelený čaj snižuje celkovou hladinu cholesterolu a upravuje hladinu krevního cukru. Tři šálky denně vás ochrání před infarktem.
ksicht kluka
8)      Lenošte
Denně si najděte alespoň dvacet minut, které si vyčleníte pro sebe. Tento čas využijte pro lenošení, nic nedělejte, jen relaxujte a sněte. Když dokážete vypnout, hladina škodlivých stresových hormonů klesne a vy tak předejdete vzniku infarktu.

Jak se vyhnout infarktu
3.7 (73.33%)3

Next Post

Previous Post

© 2019 FK Hate

Theme by Anders Norén